Tirana Gay Masquearade


 

nga Redi SHEHU 

Manifestimi i planifikuar nga LGBT Pro Albania, një organizatë e cila është vetëquajtur Ambasada Pink, ishte testi i radhës për të matur perceptimin e audiencës shqiptare se sa është homoseksualizuar botëkuptimi i saj gjatë këtij viti. Ambasada Pink e cila ka marrë përsipër të jetë përfaqësia quasi diplomatike e një shteti pervers që shtrihet në territore psikologjike me kufinj të papërcaktuar, pasi loboi në të gjitha nivelet dhe format për t’u pajisur me mburojë ligjore, tani po kërkon një vend për të ngritur flamurin e vet.
Historikisht dhe simbolikisht, në të gjitha civilizimet dhe kohërat, ngritja e një flamuri në një territor të caktuar është konsideruar si akt i marrjes së atij vendi pas rënies së kundërshtarit. Ky proces në të njëjtën kohë ka shënuar edhe nënshtrimin e palës humbëse ndaj pushtuesit si dhe pranimin e vasalitetit të tij. Preçedenti i ngritje së flamurit të homoseksualëve krah flamurit tonë  kombëtar, do të shënonte edhe simbolikën e një ekuivalence të pamerituar mes aktit kolektiv fisnik të shtet-formimit nga burrat e kombit, me një akt individual të ç’ekuilibruar jashtë të drejtës natyrore të individit nga mendje të depiluara psikologjikisht. Një ekuivalencë e pamerituar mes një ballkoni të hershëm të një nëntori të 1912-tës plot me burra hijerëndë që ngrinin flamurin shqiptar, me një kastë e cila në njëqind vjetorin e pavarësisë gjendet e gatshme që për hir të lëpirjeve integruese të kuqen e flamurit kombëtar, ta bëjë pink.

Unë nuk e shikoj problemin më të madh tek devianca që karakterizon një grup të papërfillshëm të shoqërisë tonë, të cilët hesapet më së shumti i kanë me vetet e tyre, por problemi më i madh qëndron me manpulimin me lirinë dhe të drejtën si koncepte bazë të shoqërisë. Trajtimi i minorancave duke i mveshur atribute maxhoritare përmes mekanizmash të dhunës së ligjit, në rastin konkret përpiqet t’i j apë një status të shëndetshëm social një çmendurie seksuale falë hipokrizisë e shprehur me keqardhje mediatike. Sepse pjesa më e madhe e atyre që mbështesin paradën jam i bindur se në thellësi të vetveteve të tyre nuk  pajtohen me denatyralizimin e qënies njerëzore, por për hir të interesave ekonomiko-politike bëjnë kompromis me të vërtetën.

Homoseksualët dhe grupi përfaqësues i prirjeve të deformuara seksuale përbëjnë sot, edhe pse në minorancë absolute me shoqëritë ku jetojnë, grupin më të mbrojtur e të fortifikuar ligjërisht saqë edhe hebrenjtë do t’ia kishin zili. Kemi dëgjuar shpesh mbi epërsinë e liberalizmit si ideologji e cila promovohet duke theksuar aftësinë e saj për të mbrojtur shtresat shoqërore në shoqëritë plurale jo vetëm nga pikëpamja politike por edhe të konceptit për jetën. Por ama, akoma edhe sot liberalizmi po shpaloset si ideologjia më intolerante kur konstaton  kritikën ndaj saj dhe transformohet në një mekanizëm persekutimi ndaj mendimit dhe veprimit kundra.  Kështu dalëngadalë ajo po shndërrohet në një regjim i cili përmes mekanizmash mediatikë po përkeqëson konceptin për lirinë, etikën dhe moralin sipas kritereve të përzgjedhura nga ajo.

Në fakt çfarë është parada gay që po kërkohet të mbahet në Tiranë? Është proçesi i bërjes publike të një sfere private pa konsesus publik. Pra, nëse në intimitetin e fëlliqur dhe të denatyruar të gjinive të njëjta, vepra reduktohet ne hapësirë, me anë të paradës që për ironi quhet “pride”, sfera private të mund të transformohet në sferë publike. Por, që individi të jetë konsensual në një sferë publike duhet të paktën të jetë konform disa vlerave universale të pranuara dhe të miratuara nga të gjithë në bazë, le të themi, të një mirëkuptimi të përditshëm bazuar në qëndrime e shprehje lidhur me mënyrën tonë të të jetuarit. Ajo që po kërkohet të bëhet, është që një vlerë antihumane të renditet si vlerë universale njerëzore dhe të fitojë “qytetarinë” përmes dhunës së lirisë së një pakice individësh mbi lirinë kolektive. Pra nga postulati ku liria ime mbaron aty ku fillon liria e tjetrit, kalojmë në lirinë e pakufishme timen mbi çdo liri të tjetrit. Domethënë një botë pa kufinj lirie që në fakt transformohet në burgun më të madh të vetë lirisë si koncept.

Po ashtu që ky fenomen të fitojë qytetarinë duhet të prodhojë vlera. Ajo çka dimë ne deri më tani është prodhimi i shtuar i vazelinës si dhe i sëmundjeve seksualisht të transmetueshme dhe rritja alarmante e numri të vdekjeve në rrethin e atyre që e aplikojnë. Nga ana tjetër kemi shtimin e prodhimit të qumështit industrial të bebeve, si pasojë e kërkesave  të nënave me mjekër për fëmijët e tyre të huazuar nëpër jetimore. Problemi qëndron kur homoseksualët deformimit të tyre i japin dizajn hyjnor. Sipas tyre të qënurit ndryshe seksualisht është vendosur që në lindje. Në fakt ndryshimi që në lindje është  vetëm ai fizik mes mashkullit dhe femrës e përcaktuar në strukturën gjenetike të njeriut. Ajo çka ndryshon më së shumti është psikologjia seksuale e sjelljes dhe përceptimit. Të njëjtin efekt deformues që pësojnë edhe kategoritë e tjera të prirjeve seksuale.

Parada homoseksuale e Tiranës, e cila së fundmi pati edhe bekimin e kryeministrit, nëse do të realzohet nuk do të jetë parada e të sëmurëve psiko-seksualë me licencë ndërkombëtare, por do të jetë maskarada e liderëve tanë të politikës të cilët kur e do zakoni vrapojnë të valëvisin flamurin apo edhe të krijojnë lëvizje kuq e zi, ndërsa tani heshtja e të qënurit politikisht korrekt ua ka zbehur ngjyrat.

(Start)

2 Responses to Tirana Gay Masquearade

  1. ok 07/04/2012 at 16:01

    epo shqiptaret jane “emancipuar” shume… duke anashkaluar fushen politike kam vene re edhe ne diskutimet qe behen ne auditoret e shkolles u duket gje normale dhe me te drejte e merituar parada e disa psikopateve imorale :/ medet me kete popull c’po ndodh!!

  2. Gjylsime 10/04/2012 at 07:37

    Selam alejkum i nderuar kolege. P ju them kolege ngase ndajme te njejtin mendim edhe pse nuk di se c’profesion keni, po duke marre parasysh profesionin tim si nje albanologe, shkrimin tuaj e vleresoj si mjaft profesional dhe me tendenca te larta te nxjerrjes ne pah te se vertetes mjeruese qe po na afrohet.
    Une them se po na afrohet, por kam shume bindje se nuk do te realizohet nje gje e tille ne shoqerine shqiptare, e cila me shekuj eshte shquar per moralin e larte shoqerore dhe familjare. Te marrim si shembull vendet ne rajon, ku tentimet e flliqesirave si keto individ te pavlere, qe historikisht kane terhjekur sulme te ndryshme shoqerore, por mbi te gjitha ane terhejekur edhe mallkimin dhe shkaterrimin e Zotit, si Krijues i Vetem i qenies se paster dhe te mirefillte njerzore.
    Keta “Pinka” jo vetem qe jane zveshur teresisht nga vityti njerezore-turpi, por edhe kete duan qe edhe te tjereve tua inponojne, per cudi!!!
    Mirepo une kam bindjen ashtu si cdo vajze qe enderon me barte ne barkun e saj frytin e dashurise ndaj burrit te saj, poashtu edhe djemt tone shqiptare synojne te arrin nje mbjellje te frytshme aty ku vete allahu i ka urdheruar-te grate e trye, qe konsiderohet vendmjellje e dashurise se tyre. Andaj ndaj mendimin se secili per vete duhet me iu rrek punes e me ju tregu “te mallkuarve” se ne jemi popull fisnik me vlera fisnike, qe i nenshtrohet rregullave hyjnore per te pasur nje sukses teresore ne jeten tone te kesaj bote, por edhe te botes tjeter. Ashtu si edhe ne Kroaci, dhe vende tjera fqinje ne nuk po ju themi “Stop Beg se ka Hendek” seose ata skan te bejne fare me begleret, por po ju dergojme mesaxhin nencmues “Stop flliqesire, se ne ndyresi ke hyre”
    Jam e bindur se te zotet e intelektit jane me te forte se sa coroditesit qe i ka corodit vete epshi i tyre, qe nuk mund ta quaj as shtazarak, sepse edhe kafhset do te ishin fyer po ti krahasonim me ta. Ata sjanne, tjete, pos shejtane-djaje, ne forme te njeriut, te cilet cdo i mencur duhet ti luftojne si armikun me te perbetuar te krijeses njeri.

    Respektet e mia bashke me perkrahjet e shumta kunder “maskarrenjeve” dhe “unpride-ve”

You must be logged in to post a comment Login